stijnsmulders.reismee.nl

Actie Schoenmaatje

Hallo luitjes,

Aangezien ik er op werd geattendeerd dat het maar weer eens tijd werd dat ik een verhaatlje moest schrijven ^^ zal ik dat dan ook maar eens doen!

Van de week mochten lesley, ik en 3 andere nederlandse studenten iets super leuks doen! We mochten schoendozen met speelgoed uitdelene aan kindjes op basisscholen. Toen ik zelf op de basisschool zat heb ik ook zo'n schoendoos gevuld, en nu stond ik ze daar uit te delen!

Op het begin lekke de stille kindjes wel blij, maar niet door het dolle heen met hun cadeautje. Maar na een paar knidjes gevolgd te zijn naar hun klas lokaal, gingen ze helemaal los!

Ik heb nog nooit zo veel lachende kindjes bij elkaar gezien, en ze waren zo gelukkig dat ze zoiets leuks gekregen hadden! Ik zal van de week de foto' s en filmpjes online zetten!

Het was mjin leukste Kenia ervaring tot nu toe!

Op het naar het volgende verhaal, want het is al laat, en ik wil tukke

groetjes thuis!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!