stijnsmulders.reismee.nl

The point of no return

Beste luitjes,

Hier zit ik dan. Mijn laatste dag in het ICC. We gaan vanmiddag met dorcas, chris en hope lunchen bij een restaurant en morgen met ons huisje uit eten. Dan is het al weer zondag en vertrekken wij met de bus van uit Kitui naar mombassa.

We hebben echt een super tijd gehad hier in kitui, maar kijken er toch wel echt naar uit om even te relaxen in onze villa in mombassa. Daarna natuurlijk met de oudjes op safari wat helemaal super gaat worden!

De laatsten weken hier in kitui was de spanning er toch wel een beetje van af. Alles begint een beetje routine te worden. We hebben heel veel gewerkt daan documentatie voor wat we gebouwd hebben hier in het ICC. Als wij weg zijn, willen we wel dat mensen begrijpen hoe het werkt.

Helaas zijn de vooruitzichten niet geweldig. Edukans heeft door vermindering van de subsidies van de gemeente het exchange project moeten schrappen. Daarom zullen er alleen in janurai en mei nog studenten naar kitui reizen. Ons hele project komt dus in de handen van SASOL te liggen.

Lesley en ik zijn super blij dat we er voor gekozen te hebben onze stage in afrika te houden. We hebben super veel geleerd over ons zelf, werken in een andere cultuur en projectmatig werken zonder toezicht.

Ik zou iedereen aanraden een stage te gaan doen in een derde wereld land, maar zoiezo internationaal. Het waren de 3 mooiste maanden die ik ooit heb meegemaakt.

Over 3 weekjes land ik weer in nederland, en zal ik denk ik even moeten wennen aan het verschil in temperatuur (hier is het 30 graden :( ). Maar ook wel leuk om lekker binnen te kunnen zitten als het sneeuwt natuurlijk!

Dit is het laatste blog bericht wat ik ga schrijven

Reacties

Reacties

Petra Greijmans

Nou Stijn

geniet nog die drie weken en doe die oudjes dan daar ook de groeten van mij.

nog veel plezier

groetjes tante Petra

Papa

Hoi Stijn.
Ik ben hartstikke blij en hartstikke trots dat het zo goed gelukt is in Afrika.
Het is nu zaterdagochtend 08.30 uur.
Ik kijk door het keukenraam naar buiten.
De tuin ligt er stil en kaal bij.
De lucht is grijs en grauw en.......... echt ....
je zult het niet geloven maar het is wel zo.....
Het sneeuwt.
Groetjes papa

Henk

'Oudjes'? Zeker niet in de gaten of vergeten dat wij dit ook lezen! Wacht maar jongen! Tijdens safari zal ik je eens een poepje laten ruiken; samen met je vader en moeder!
Maar eerst nog een weekje vakantie aan het zwembad in Mombasa. Geniet er van jongen en rust lekker uit.
Groetjes

Anna-Wil

lieverd,
nog maar 3 weekjes en dan ga ik je ophalen, heb er nou al zin in
Nog veel plezier en ook op je safari !
xxxxxxxxxxx-jes Anna-Wil

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!