stijnsmulders.reismee.nl

14 vallen

Geen introductie deze keer, dat heb ik net al gedaan!

Aangezien ik even moest bijwerken, daarom 2 berichten op 1 avond!

We hebben vandaag in Thika de 14 falls bezocht. Dit zijn super mooie watervallen binnen het Kitui district. Het was een super leuke dag, en hebben echt genoten van de keniaanse gidsen. Na het filmen van onze gids die van klif af sprong (komt online!) zijn we al klimmend langs de watervallen omlaag geklommen. Super mooie foto's kunnen maken en genoten van het lekker weer. Helaas heeft tijdens het klimmen lesley wel haar voet gestoten wat iets minder leuk :(

Aangezien lesley en ik maandag toch Nairobi moesten zijn voor ons project. zijn we van uit Thika meteen doorgereden naar Nairobi. We hebben onze goede vriend Sammy een hotelletje laten regelen, en zitte nu in het internet caf'etje onder het hotelletje onze blogs bij te werken.

Morgen lekker genieten van nairobi en misschien een hoogleraar IT ontmoeten die maandag ook naar nairobits gaat.

Maar nu ga ik echt tukken, want ik ben.. kapot!

De foto's komen er aan mense!

Weltrusten,

Stijn

Reacties

Reacties

mama

Hoi schat.Fijn om weer wat te kunnen lezen.Is er iets wat wij kunnen meenemen om blije gezichtjes te zien op 6 december ???? Net is het huis leeggestroomd van alle neefjes en nichtjes die naar Walibi gaan. Bart kon Liempde al niet vinden,.....dus dat belooft wat !! Fijne dagen in Nairobi met Lesley .Dikke knuffel mama

Oom Thijs

Stijn,
Ben heel benieuwd naar de foto's ....
Zeggen soms meer dan een verhaal.
Ik vind de foto met jou voor de klas en al die zwarte koppies naar jou gericht wel supercool !
Moet je poster van laten maken.

Hou de oortjes Stijf en geniet jongen !!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!