stijnsmulders.reismee.nl

Regen seizoen

Nog even een updater,

De laatste tijd iets minder spannende dingen gebeurd hier in kenia. We zijn druk aan de slag geweest in het ICC gebouw en het leven hier begint een beetje gewoontjes te worden.

Nog 1 werk maand te gaan (+ een paar dagen) en dan gaat sasol, het bedrijf waar ik voor werk dicht. Alle medewerkers gaan dan op vakantie, dus valt er voor mij en lesley niet zo veel meer te doen. We zullen een paar dagen laten richting Mombassa vertrekken, om daar onze ouders van het vliegveld op te picken.

Dit weekend hebben we 2 kippetjes gegeten, genaamd frans en henk. Mischien komt het omdat we emotioneel met de kippetjes verbonden zijn, maar ze smaakte echt super lekker! Ik had zelf het lef nog niet om een kippetje de keel door te snijden, maar zal de volgende keer het hef in handen nemen!

Dinsdag heb ik op een rots geslapen, wat niet helemaal een succes was. Rotsen zijn namelijk nog al hard. Niet mijn favoriete ondergrond. Maar het was wel gezzelig met zijn alle!

Groetjes uit kenia,

Stijn

Reacties

Reacties

Anna-Wil

heeey lieverd,
jij hebt een van die kippetje de keel doorgesneden? O goshi wat zielig, maar goed dat ze goed smaakte, maar kip is altijd lekker (A)

haha waarom ga je dan ook op een rots slapen xD Je kon toch gewoon in je huisje slapen ?

xxxxxxkusjes je meisjee

Mama

Hoi zoonlief.
Fijn dat het goed gaat, ook al wordt het gewoontjes !!
Ik ben blij dat ik geen kip hoef te slachten voor gebruik.maar gewoon kan kopen !!Jullie moeten geen vervoer gaan regelen vanaf vliegveld Mombassa, want dat zit in de prijs inbegrepen .Lief dat je het probeert te regelen, maar niet nodig. Als Lesley en jij er maar zijn op het vliegveld !!Dan kijken we dan wel weer verder !! Dikke knuffel ook aan Lesley.NOG 5,EN EEN HALVE WEEK TE GAAN!!!!!!!!!!!!!!!

Mama

Hoi jongen.
Even een vraag ;Waarom heet dit hoofdstuk regenseizoen ???? Knuffel mama

Stijn

Owja, het regenseizoen is begonne! :D Heul veul regen

Tim

Hey
Alles goed daar?
Zat even te lezen op de blog van lesley en daar stond iets op over wachthonden :P. Moest je hard rennen?

Verder stonden de volgende feiten erop die wil interessant waren :P

- Dat hij altijd zijn mobiel kwijt is (wat is ie niet altijd kwijt, eigenlijk...)
- Dat hij al 2 keer zijn mobiel in een taxi heeft laten liggen

Jij bent nog steeds dezelfde haha

Groetjes uit het koude Nederland

oom Thijs

Stijn,
als jij je eigen eten slachten alschaart onder "er is niets spannends gebeurt " begin ik mijn vraagtekens te zetten bij jullie reis; stelletje moordlustige ......

En dan nog wel frans en henk ( eigenlijk best vreemde namen voor 2 kippetjes ?!?! )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!