stijnsmulders.reismee.nl

To be continued...

Sjaloom!

Aangezien ik mijn vorige reis ook een prachtig (al zeg ik het zelf) blog heb bijgehouden leek het mij een goed idee dit weer te doen nu ik in India zit.

Voor mijn afstudeer stage verblijf ik 3 maanden in Chennai. Deze enorme stad ligt in het oosten van India. Ik ben er nu net 1 dag, en heb nu al gezien dat het hier een enorme chaos is! Ik kan niet wachten meer te zien!

We zijn gister nacht om 1 uur aangekomen op ons appartementje in down town Chennai. We zijn meteen gaan slapen en konden een paar uur later (zonder te slapen) beginnen aan onze eerste werk dag.

Om half 9 zijn we door een taxi naar ons bedrijf gebracht. Het was brilliant om te zien hoe de kleine krottige huisjes in eens plaats maken voor enorme ICT bedrijven. Deze Strakke gebouwen springen meters boven de rest van Chennai uit. Het is in eens als of je een andere stad binnen rijdt.

Het is wel even wennen hier. Ik dacht dat het wel te vergelijken was met Kenia, maar dat valt vies tegen. Het maakt deze afstudeer stage alleen maar een grotere uitdaging!

Ge hoort nog van me!

Groetjes,

Stijn

Reacties

Reacties

Sandra

Stijntje!

Kan me moeilijk voorstellen dat je weer zo'n leuke huisgenote hebt als vorige keer:p! Ondanks dat zal ook India een geweldig avontuur worden denk ik haha.

Veel plezier en ik hou je blog in de gaten!

mama

Zo goed bezig jongen ! Wat zullen jullie moe zijn !! Maar dat trekt alweer vlug bij moet je maar denken !! Hopelijk vlug skypen en foto's maken schat. Dikke kus mama

Henk de Ruyter

Hoi Stijn,
Jezus wat heeft het lang geduurd voor je weer iets op je Blog shrijft. Het laatste verhaal is van 26/11-2010.
Wacht niet zo lang voordat je de volgende keer schrijft!!
Veel succes jongen en maak er (samen) wat van.
Groet

Sandra WIjnen

Hoi Stijn,

dank je wel voor je kaartje! erg attent van je.
Namens de facilitaire diensten heel veel plezier in India, We zullen je op de voet volgen.

Groetjes Sandra Wijnen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!